Brev:
Riskiks og rismælk
16. maj 2013
Alder:
2 år, 1 mdr.
Riskiks og rismælk
Hej Helen.
Nu skriver de jo en hel del om risprodukter i medierne.
Og vil derfor lige høre din mening om et par ting.
Da Carolina var lille kunne hun jo ikke tåle mælk og fik derfor rismælk i maden (ikke at drikke da hun ikke kunne lide det)
Olivia kunne heller ikke tåle mælk og hun ELSKER rismælk og har drukket ca. 1 ltr. om ugen siden hun var ca. 1 år (hun er lige blevet 2) Vi har nu prøvet med alm. mælk men det kan hun ikke lide.
Da begge var små fik de rigtig meget risgrød fra de var 4 og 5 mdr.
Jeg kan jo ikke lade være med at være lidt bekymret over om det kan have skadet noget i dem så de senere skulle få kræft (ved godt man kan få det af rigtig mange ting).
Hilsen Charlotte